Search

Pogosta vprašanja

Tukaj boste našli pogosta vprašanja o nakupu sefa, varovanju vrednosti, namestitvi, zavarovalnih vrednostih in še veliko več.

Če na vaše vprašanje tukaj ne najdete odgovora, vam bo naša ekipa z veseljem pomagala po telefonu ali elektronski pošti.

Varnost

  • Če je vaš sef certificiran sef VdS, ECB-S ali VSÖ, je na notranji strani vrat ploščica (nalepka). Na nalepki so navedeni vsi pomembni podatki za zavarovanje (npr. inštitut za testiranje, stopnja varnosti itd.). Na podlagi navedene stopnje varnosti nastanejo najvišje vrednosti zasebnega ali komercialnega zavarovanja.
  • Če na notranji strani vrat ni ploščice (nalepke), gre za netestiran (necertificiran) sef, ki mu ni mogoče dodeliti varnostne stopnje.

 

Z vašo zavarovalnico se pogovorite ali in v kolikšni meri je mogoče zavarovati vsebino sefa.

To vprašanje si zasluži veliko pozornosti. V vsakem primeru se morate pri svoji zavarovalnici dogovoriti, kakšna je zavarovalna vrednost, da lahko izberete pravo stopnjo varnosti.

Preprosta omarica za ključe je drugačen nakup kot ognjevarna omara za dokumente ali kompakten hotelski sef je drugačen nakup kot omara za orožje za nevarnim orožjem in strelivom.

Stopnje varnosti za sef:

Trezorji brez varnostnih stopenj so običajno enostenski in nudijo le omejeno zaščito pred vlomom, za zavarovalno vrednost pa se lahko dogovorite le pri zavarovalnici.

Trezorji z varnostnimi stopnjami so podvrženi različnim testom in so vedno certificirani z ustrezno ploščico, ki pove, kateri neodvisni testni inštitut ga je testiral in za kakšno varnostno stopnjo gre.

Vsaka stopnja varnosti mora izpolnjevati določene kriterije, višja kot je stopnja, varnejši je sef.
Protivlomna zaščita testira koliko časa potrebuje nekdo, da odpre sef na silo (brez poznavanja kode ali uporabe ključa). Ta čas se meri v RU = odporne enote.

Kaj je EMA?

  • EMA je protivlomni alarmni sistem in uporaben dodatek k vašemu sefu.

Kako opremim moj sef z EMA protivlomnim alarmom?

  • Za sefe z visoko stopnjo varnosti nudimo za nekatere modele pripravo EMA. Z veseljem vam bomo svetovali.

Razlika med poslovnim in zasebnim sefom je velika.

Zasebno področje – zasebne vrednote

Morda boste doma shranili le nekaj map, vendar boste shranili pomembne osebne predmete – na primer naprave za shranjevanje podatkov s posebnih dogodkov, nakit, gotovino, znamke, pištole itd. To so zasebne vrednosti.

Poslovno področje – komercialna sredstva

V poslovnem življenju je kljub naraščajoči digitalizaciji še vedno veliko pomembnih datotek (podatki o zaposlenih), ki jih je treba hraniti v papirni obliki, dnevna gesla, nosilci podatkov, kreditne kartice itd. To so komercialna sredstva.

Na žalost to ni mogoče. Za certificiranega velja samo tisti sef, ki je že od začetka opremljen z oznako. (Pri certificiranju po EN 1143-1 se testni objekt – sef, ki naj bi ga uvrstili v ta razred, uniči. V tem primeru bi bila možna razvrstitev v varnostni razred, a sefa ne bi bilo več mogoče uporabljati. )

Ognjevarnost

  • Če ima sef protipožarno zaščito, je bila le-ta testirana s strani neodvisnih testnih inštitutov – Vds, ECB-S, UL-Test, ETL-Fire Testing itd. Ustrezna protipožarna zaščita je razvidna na ploščici (nalepki) na notranji strani trezorja. vrata sefa.
  • Ločimo, ali požarna zaščita velja samo za papir (označen s črko “P”) ali velja tudi za nosilce podatkov (magnetni trakovi, CD-ji, DVD-ji, USB-ključki ipd.) (oznaka DIS). Takoj ko se pojavi oznaka “DIS”, se papirni dokumenti samodejno vključijo v protipožarno zaščito.
  • Požarna zaščita je določena za 30, 60 ali 120 minut.

Primeri:

  • S30P    30     minut za papir
  • S60P    60    minut za papir
  • S120P  120  minut za papir
  • S120DIS  120    minut za podatkovne medije 

Brez testirane protipožarne zaščite ni mogoče reči ali in koliko časa je vsebina sefa zaščitena. (Samo certificirani požarni trezorji zagotavljajo požarno zaščito 30, 60 ali 120 minut).

Poleg protivlomne zaščite obstajajo tudi razredi požarne zaščite, ki sta dve različni klasifikaciji.

Ni nujno, da je protivlomni sef ognjevaren oziroma za sef, ki ima protipožarno zaščito, ni nujno, da ima visok razred protivlomnosti.
Seveda pa obstajajo sefi, ki imajo tako visoko stopnjo protivlomne kot požarne zaščite. Poiščite nasvet!

Po drugi strani pa protipožarna zaščita preizkuša, kako dolgo lahko dokumenti ali nosilci podatkov vzdržijo ogenj, požarne pline in brizganje vode pri visokih temperaturah, bodisi 30, 60 ali 120 minut.

Dobava & vračila

  • Izdelki do 30 kg bodo poslani s paketno službo.
  • Izdelki nad 30 kg bodo poslani s paketno službo kot tovor.
  • Prosimo, da blago takoj po dostavi preverite glede poškodb, da lahko uveljavljate reklamacijo.

Verjetno lahko lahek, majhen sef, do okoli 50 kg, prepeljete v svojo hišo/stanovanje sami. Mogoče ti bo pomagal prijatelj in imaš transportne pripomočke, pohištvene rolice, trakove ipd.

Če prevoz opravljate sami, lahko vaša zavarovalnica zahteva tako imenovano izjavo o skladnosti. To je dokaz strokovnega in ustreznega sidranja.

Ponujamo vam tudi možnost dostave in montaže neposredno na lokaciji. V tem primeru, vam pogoje navedemo v ponudbi. V tem primeru izpolnite transportni vprašalnik.

Odgovoriti je treba na primer na naslednja vprašanja:

Pritličje ali veliko stopnic?
Ali obstaja dvigalo ali ozko stopnišče?
Preproga ali ploščice?

Več kot veste, bolje se lahko pripravimo na to in morda imate ob sebi drugega zaposlenega itd. Prosimo, da pozorno preberete vprašalnik in nanj pravilno odgovorite, da se zaščitite pred neprijetnimi presenečenji.

Imate reklamacijo ali vračilo? To seveda ni prijetno in radi bi se opravičili za to, vendar se lahko zgodi.

Če pride do očitne poškodbe pri transportu, boste varnostni izdelek takoj vrnili prevozniku.

Če med razpakiranjem/sestavljanjem odkrijete napako – na primer poškodbe barve, praske, manjkajočo polico itd. – izpolnite obrazec za pritožbo in nam ga pošljite, vključno s koristnimi fotografijami in navedbo serijske številke.

Preverite ves embalažni material, še posebej stiropor, ki se uporablja za zaščito sprednje strani. Lahko se zgodi, da se dodatki/majhni deli ujamejo v plastiko in jih nato pomotoma zavržete. (Če kljub intenzivnemu iskanju ne najdete ničesar, nas kontaktirajte.)

Trezor z dvojno ključavnico

  • V paketu morata biti dva ključa.

Trezor z elektronkso ključavnico

  • Navodila za uporabo,
  • imeti morate 1 – 2 ključa za odpiranje v sili (odvisno od modela sefa).

Klučavnica

Vsaka ključavnica ima prednosti in slabosti. Lahko izgubite ključ, pozabite kodo, vendar izbira ključavnice ne vpliva na stopnjo varnosti.
Tukaj boste našli pregled različnih možnosti zaklepanja z njihovimi prednostmi in slabostmi.

DVOBRADA KLJUČAVNICA:

Vsaka dvobrada ključavnica je opremljena z 2 ključema. V nobenem primeru ga ne smete mazati ali škropiti (WD40)!

Lahko se pojavijo naslednje težave:

  • Ključa ni mogoče odstraniti, ko je ključavnica (trezor) odprta.
  • Pri dvobradih ključavnicah ključa ni mogoče odstraniti, ko je ključavnica odprta. To zagotavlja, da je ključavnica zaklenjena, ko je ključ izvlečen (prisilno zaklepanje).
  • Ključavnice ni mogoče odpreti – vrata so zaklenjena.
  • Če na začetku ni mogoče najti nobenega ključa, preverite embalažo (plastika, stiropor) – ključi/majhni deli se včasih zataknejo v embalaži.
  • Če se kljub intenzivnemu iskanju ne prikaže noben ključ, nas kontaktirajte.
  • Ključ se obrne samo 90°.
  • Poskusite oba ključa.
  • Poskusite z drugim ključem – po možnosti s ključem iz drugega sefa/WF.
  • Obrnite se na tehnika/servisnega partnerja.
  • Ključ se obrne več kot 90°.
  • Če sef ni zasidran, ga poskusite položiti na stran.
  • Obrnite se na tehnika/servisnega partnerja.
  • Ključ se sploh ne obrne.
  • Očistite luknjo za vodilo ključa.
  • Poskusite z 2. ključem.
  • Obrnite se na tehnika/servisnega partnerja.
  • Ključavnice ni mogoče odpreti – vrata so odprta.
  • Ključavnico je mogoče zamenjati, k nadomestni ključavnici sta priložena 2 ključa.
  • Obrnite se na tehnika/servisnega partnerja.
  • Za trezor je potreben nov ključ.
  • Na voljo je originalni delovni ključ – Da
    • Delujoč originalni ključ nam pošljite z naročilnico.
    • Poiščite ključavničarja/servisnega partnerja z delujočim originalnim ključem, da ga obnovijo.
  • Na voljo je originalni delovni ključ – Ne
    • Trezor je odprt – lahko se zamenja ključavnica.
    • Trezor je zaprt–Naročite se servisnemu partnerju za odpiranje trezorja v sili.
  • Ključavničar ne more izdelati dodatnega ključa, ker nima ustreznega surovca.
  • Blank lahko naročite na naši strani pod rezervni deli.
  • Obrnite se na enega od naših servisnih partnerjev, ki lahko tudi izdela ključe.

MAHANSKA KLUČAVNICA:

Pri mehanski kombinirani ključavnici se lahko pojavijo naslednje težave:

  • Ključavnice ni mogoče odpreti, pri obračanju v desno ni zaustavitve.
  • Vrata so zaklenjena, vendar so še prejšnji dan delovala.
  • Poskusite vnesti številke (ali posamezne številke) +/- do tri (4) številke.
  • Če to ne deluje, se morate obrniti na servisnega partnerja za odpiranje v sili.
  • Kode ni mogoče spremeniti, ker ni ključa za spremembo.
  • Če sef ni star več kot 25 let, lahko ključ za zamenjavo dobite na naši strani.
  • Če je sef starejši od 25 let, zamenjave ključa ni več mogoče dobaviti.
  • Kode ni mogoče spremeniti, nabor kod ni znan in vrata so zaklenjena.
  • Žal vam lahko v nujnih primerih pri odpiranju sefa pomaga samo servisni partner.
  • Kode ni mogoče spremeniti, nabor kod ni znan in vrata so odprta.
  • Servisni partner lahko ponastavi zaklepanje in nato programira novo kodo.
  • Koda je bila ponovno nastavljena, vendar vrat trezorja ni mogoče zakleniti, ker so zapahi podaljšani.
  • Nova koda morda ni bila nastavljena na oznako za spremembo, ampak na začetno oznako.
  • Preverite, katere številke so na oznaki za spremembo, ko je nova koda nameščena na oznaki za odprtino, in s tem poskusite odpreti.
  • Obrnite se na servisnega partnerja, ki bo ponastavil mehansko kombinacijsko ključavnico.
  • Vrata so zaklenjena, koda ni znana – lahko se izvede “ponastavitev”?
  • To ne deluje pri zaprtih vratih, “ponastavitev” je možna le, če je dostop do ključavnice.
  • Samo servisni partner lahko izvede zasilno odpiranje.
  • Vrata so odprta, koda ni znana – lahko se izvede “ponastavitev”.?
  • Servisni partner lahko ponastavi ključavnico, ko so vrata odprta, ker deluje neposredno na ključavnici.
  • Ali lahko sam zamenjam vgrajeno mehansko kombinacijsko ključavnico z novo mehansko kombinacijsko ključavnico?
  • Priporočamo, da zamenjavo opravi servisni partner, saj mora biti nova kombinirana ključavnica nameščena izjemno natančno, da deluje brezhibno. Če pri nameščanju ključavnice pride do napake, pride čas, ko ključavnice ni več mogoče odpreti. Sef je nato mogoče odpreti le na silo (prevrtati), kar seveda potegne za sabo visoke stroške.
  • Mehansko kombinacijsko ključavnico je potrebno zamenjati z elektronsko ključavnico.
  • Servisni partner naj vam da ponudbo za predelavo na elektronsko ključavnico, da boste vedeli, kakšni bodo stroški.

ELEKTRONSKA KLJUČAVNICA

Uporabljajte le nove, kakovostne baterije (VARTA Longlife Power). Baterije niso izdelki brez napak. Kljub temu, da so novi, se lahko zgodi, da ne delujejo – to je smola, preizkusite nov izdelek in se prepričajte, da je pri vstavljanju pravilna polarnost (+/-).

Naš nasvet: VARTA Longlife Power – do sedaj smo imeli s temi baterijami najboljše izkušnje.

  • Zakaj bi programiranje nove kode izvajali pri odprtih vratih?
    • Ko so vrata trezorja odprta, lahko elektronsko ključavnico zamenjate z malo truda, če gre kaj narobe pri programiranju nove kode. Če so vrata zaprta, je treba sef za dostop do vsebine odpreti na silo. To je povezano z visokimi stroški.
  • Baterija je v držalu baterije – ni več signalov ali reakcij.
    • Zamenjajte nosilec baterije.
    • Kontakte v prostoru za baterije je treba temeljito očistiti z jekleno volno, da bo baterija ponovno imela dober stik.
  • Kako dobim priročnik z navodili za svojo elektronsko ključavnico?
    • Bedienungsanleitungen können Sie hier herunterladen: https://www.rottner-tresor.at/hilfe-center/bedienungsanleitungen/
  • Če svoje ključavnice ne najdete na naši domači strani, pošljite fotografijo sefa na info@prosigmaplus.si. Če je možno, vam bomo poslali ustrezna navodila za uporabo.

Elektronska ključavnica EM2020

Nekaj ​​pomembnih informacij o tem:

  • NAPAJANJE
    • 9 Volt baterije, 6LR61, priporočamoVARTA Longlife Power
  • SIGNAL
    • Dvojni akustični signal – pravilen vnos.
    • Sliši se daljši zvočni signal – napačen vnos.
    • LED redno utripa (5 – 10 sekund) – aktiven je čas zaklepanja ali zamik odpiranja.
    • Zaporedje zvočnih signalov ob odpiranju – opozorilo, da je baterija prazna.
  • Kaj je zakasnitev odpiranja?
    • Zakasnitev odpiranja je nastavljiv čas (do 99 minut). Če je ta čas potekel, je treba ponovno vnesti glavno kodo ali drugo kodo, da lahko odprete elektronsko ključavnico.
  • Med zagonom je treba programirati zakasnitev odpiranja?
    • Samo če želite, da se odpre z zamikom in ponovnim vnosom kode.
  • Sef je dostavljen, elektronska ključavnica ne deluje, nobene reakcije na pritisk na gumb.
    • Trezor je dobavljen brez baterije.
    • Vstavite novo visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Vstavljena je nova kakovostna 9-voltna baterija (VARTA Longlife Power), oglasi se signal za pravilno kodo, vendar odpiranje ni mogoče.
    • Če ste kupili varnostni izdelek Samoa, Toscana, Monaco, Winchester ali Dakota, preverite, ali je bila odstranjena ključavnica za pošiljanje. Lahko se zgodi, da je sef zaklenjen, ne da bi odstranili transportno ključavnico. Transportna ključavnica nato pritisne mehanizem zapaha proti zaklepnemu ušesu elektronske ključavnice. Ta je pod obremenitvijo in elektronska ključavnica se ne odklene..
    • Če želite popraviti situacijo, pritisnite vrtljivi ročaj do konca v položaj “Zaklenjeno”, ga držite v tem položaju, vnesite kodo in odprtina bi morala delovati.
    • Nova baterija je morda prešibka za odpiranje.
    • Preizkusite zasilno napajanje z novo, visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power). Prosimo, glejte navodila za uporabo, da natančno ugotovite, kako deluje zunanji napajalnik.
    • Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju.
    • Preverite, ali je ročaj zapaha popolnoma v “zaklenjenem” položaju. Po potrebi ga zavrtite v nasprotni smeri urnega kazalca, dokler se ne ustavi.
  • Tovarniško kodo 1-2-3-4-5-6 ste spremenili v osebno kodo, vendar se še vedno lahko odpre s tovarniško nastavitvijo 1-2-3-4-5-6 in tudi z osebno kodo.
    • Verjetno niste spremenili glavne tovarniške kode, ampak ste dodali drugega uporabnika (glejte uporabniški priročnik).
    • Drugega uporabnika morate ponovno izbrisati – postopek je opisan v navodilih za uporabo pod točko “Brisanje drugega uporabnika”.
    • Nato morate tovarniško kodo spremeniti v osebno kodo. Postopek najdete v navodilih za uporabo pod “Spremeni kodo”.
  • Ko se elektronska ključavnica odpre, se zasliši vrsta piskov.
    • Opozorilo »Baterija je prazna«.
    • Takoj zamenjajte staro baterijo z novo 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Ob pritisku na gumb so prisotni zvočni signali in oglasi se signal za pravilno kodo. Vendar vrtljivega ročaja ni mogoče obrniti v položaj “Odprto”..
    • Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju.
    • Baterija nima dovolj energije za odpiranje.
    • Preverite, ali je ročaj sornika povsem v “zaklenjenem” položaju in ga po potrebi obrnite v nasprotni smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi.Odprite sef z zunanjim napajalnikom.
    • Za to potrebujete visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power) in sledite razdelku »Zunanje napajanje/menjava baterije)« v navodilih za uporabo.
    • Nato zamenjajte staro baterijo z novo 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Po vnosu kode se po 6. številki namesto dvojnega signala oglasi daljši pisk.
    • Koda, ki ste jo vnesli, ni pooblaščena za dostop.
    • Vnesite kodo za avtorizacijo dostopa.
    • Če avtorizirana koda za dostop ni znana, mora sef na silo odpreti tehnik/servisni partner.
  • Kodo vnesete kot običajno, vendar se ob pritisku na tipko vedno oglasi daljši signalni ton in vnos kode po 6. števki ni potrjen (ne glede na to ali je koda pravilna ali napačna).
    • Elektronska ključavnica je v času blokade ali zakasnitvi odpiranja.
      Če je elektronska ključavnica zaradi štirikratnega vnosa napačne kode v varovalki, je treba počakati na čas zaklepanja 5 minut. Po preteku manipulativne ključavnice bi morala odprtina delovati z avtorizirano dostopno kodo.
    • Če je elektronska ključavnica v časovnem zamiku, morate počakati na časovni zamik (max. 99 minut) in medtem, ko je odprto okno aktivno (max. 19 minut), ponovno vnesti kodo za odpiranje elektronske ključavnice.
  • Časovni zamik je programiran in tega ni več mogoče izbrisati/deaktivirati.
    • Časovni zamik se lahko deaktivira samo, ko je okno za odpiranje aktivno, NE pa, ko je elektronska ključavnica odprta – glejte navodila za uporabo.
  • Koliko kod je mogoče programirati?
    • 1 glavna koda in 1 sekundarna koda
  • Kakšna je razlika med glavno in sekundarno kodo (kodo uporabnika)?
    • Master koda: Ta koda je tovarniško nastavljena koda (1-2-3-4-5-6). S to kodo je mogoče dodati ali izbrisati uporabnika, programirati ali deaktivirati časovni zamik.
    • Druga koda ali uporabniška koda: To omogoča drugi osebi dostop do sefa in odpiranje elektronske ključavnice. Uporabnik lahko spremeni samo svojo osebno kodo in ne more izvajati nobenih drugih nastavitev (npr. časovnega zamika). Uporabniška koda ob dostavi ni aktivirana.
  • Ta elektronska ključavnica ima funkcijo odčitavanja?
    • Ne, pri tej elektronski ključavnici ni funkcije odčitavanja. Če želite to funkcijo, boste morali izbrati drugo elektronsko ključavnico ali sef z ustrezno elektronsko ključavnico.
  • Kako poteka odpiranje v sili z uporabo zunanje baterije?
    • Tipkovnica se odstrani iz okovja. Na zadnjo stran pritrdite novo visokokakovostno baterijo (VARTA Longlife Power) in nato vnesite kodo za avtorizacijo dostopa.

Elektronska ključavnica PS610 

Nekaj ​​pomembnih informacij o tem:

  • NAPAJANJE
    • 9 Volt baterije, 6LR61, kot npr. VARTA Longlife Power
  • SIGNAL
    • Dvojni akustični signal in zelena LED – prava koda je sprejeta
    • Daljši zvočni signal in rdeča LED – sporočilo o napaki, npr. napačna koda)
    • Gumb “ON” pet zvočnih signalov in rdeča LED – opozorilo za prazno baterijo / indikator nizke napetosti
    • Rdeča LED redno utripa vsakih 5 sekund – aktiven je čas zaklepanja ali zakasnitev odpiranja
  • Kaj je zakasnitev odpiranja??
    • Zakasnitev odpiranja je nastavljiv čas (do 99 minut). Ko ta čas poteče, je treba ponovno vnesti glavno kodo (ali eno od shranjenih kod), da odprete elektronsko ključavnico.
  • Muss eine Öffnungsverzögerung bei der Inbetriebnahme programmiert werden?
    • Samo če želite, da se odpre z zamikom in ponovnim vnosom kode.
  • Kaj je kodna povezava (načelo štirih oči)?
    • Pri kodni povezavi (načelo 4 oči) je treba za odklepanje elektronske ključavnice vnesti dve kodi (glavno in uporabniško kodo ali 2 uporabniški kodi).
  • Med zagonom je treba programirati kodno povezavo?
    • Samo, če želite, da odpiranje deluje samo z 2 kodama.
  • Koliko kod je mogoče programirati?
    • 1 glavna koda in do 9 uporabniških kod.
  • Kakšna je razlika med glavno in uporabniško kodo?
    • Master koda: Ta koda je tovarniško nastavljena koda (1-2-3-4-5-6). S to kodo je mogoče dodati ali izbrisati uporabnika, programirati ali deaktivirati časovni zamik.
    • Druga koda ali uporabniška koda: To omogoča drugi osebi dostop do sefa in odpiranje elektronske ključavnice. Uporabnik lahko spremeni samo svojo osebno kodo in ne more izvajati nobenih drugih nastavitev (npr. časovnega zamika). Uporabniška koda ob dostavi ni aktivirana.
  • Med zagonom mora biti aktivirana uporabniška koda?
    • Samo, če želite odpreti z drugo kodo. To je priporočljivo, če mora imeti več oseb dostop do vsebine trezorja.
  • Sef je bil dostavljen nov, zvočni signali ob pritisku na gumb so prisotni in se oglasi signal za pravilno kodo, vendar vrtljivega ročaja ni mogoče obrniti v položaj “odprto”.
    • Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju.
    • Tovarniško nameščena baterija nima dovolj moči za odpiranje.
    • Preverite, ali je ročaj sornika popolnoma v “zaklenjenem” položaju; po potrebi ga zavrtite v nasprotni smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi.
    • V navodilih za uporabo boste pod “Napajanje v sili/odpiranje z zunanjo baterijo” našli, kako poteka odpiranje z zunanjim napajalnikom.
    • Zamenjajte staro vstavljeno baterijo z novo, visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Po pritisku na tipko “ON” se oglasi pet zvočnih signalov in zasveti rdeča LED.
    • To je opozorilo »prazna baterija«.
    • Vstavljeno staro baterijo je treba čim prej zamenjati z novo, visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Po vnosu kode in pritisku na tipko “ENTER” se oglasi daljši zvočni signal, rdeča LED dioda utripa in trezorja ni mogoče odpreti..
    • To je signal za nedostopno (nepravilno) kodo.
    • Vnesite avtorizirano (pravilno) kodo.
    • Če shranjena (avtorizirana) koda ni znana, mora sef na silo odpreti tehnik (servisni partner).
  • Ob pritisku na gumb so zvočni signali, oglasi se signal za pravilno kodo, vendar vrtljivega ročaja ni mogoče obrniti v položaj “odprto”.
    • Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju.
    • Baterija nima dovolj energije za odpiranje.
    • Preverite, ali je ročaj sornika popolnoma v “zaklenjenem” položaju, po potrebi ga zavrtite v nasprotni smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi.
    • V navodilih za uporabo pod “Odpiranje v sili” boste našli navodila za odpiranje z uporabo zunanjega napajanja. Potrebujete visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
    • Zamenjajte staro vstavljeno baterijo z novo, visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Kako je baterija pravilno priključena (polariteta) na kontakte tipkovnice za odpiranje v sili?
    • Dva kontakta na tipkovnici sta označena z +/-. Enake oznake +/- boste našli tudi na kontaktih baterije.
  • Odpiranje poteka preko zunanjega napajanja (nova visokokakovostna baterija VARTA Longlife Power), zvenijo signali za pravilno kodo, vendar trezorja ni mogoče odkleniti.
    • Baterija je morda prešibka za odpiranje
    • Morda ni dober stik s kontakti za odpiranje baterije v sili
    • Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju
    • Preizkusite odpiranje v sili z novo visokokakovostno baterijo (VARTA Longlife Power)
    • Prepričajte se, da je dober stik med obema kontaktoma na tipkovnici in kontakti baterije ter da je ta stik ohranjen, dokler se elektronska ključavnica popolnoma ne odpre.
    • Preverite, ali je ročaj sornika popolnoma v “zaklenjenem” položaju, po potrebi ga zavrtite v nasprotni smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi.
  • Ali ima ta elektronska ključavnica funkcijo odčitavanja?
    • Ne, pri tej elektronski ključavnici ni funkcije odčitavanja. Če želite to funkcijo, bi morali izbrati drugo elektronsko ključavnico ali sef.

Elektronska ključavnica PS310

Nekaj ​​pomembnih informacij o tem:

NAPAJANJE

    • 9 Volt baterije, 6LR61,priporočamo VARTA Longlife Power

SIGNAL

      • Dvojni zvočni signal in zelena LED – Vnesena je pravilna koda
      • Daljši zvočni signal in rdeča LED – sporočilo o napaki, npr. napačna koda)
      • Gumb “ON” pet zvočnih signalov in rdeča LED – opozorilo za prazno baterijo / indikator nizke napetosti
      • Rdeča LED redno utripa vsakih 5 sekund – aktiven je čas zaklepanja ali zakasnitev odpiranja
  • Kaj je zakasnitev odpiranja??
    • Zakasnitev odpiranja je nastavljiv čas (do 99 minut). Ko ta čas poteče, je treba ponovno vnesti glavno kodo (ali eno od shranjenih kod), da odprete elektronsko ključavnico.
  • Ali je treba med zagonom programirati zakasnitev odpiranja?
    • Samo če želite, da se odpre z zamikom in ponovnim vnosom kode.
  • Kaj je kodna povezava (načelo štirih oči)?
    • Pri kodni povezavi (načelo 4 oči) je treba za odklepanje elektronske ključavnice vnesti dve kodi (glavno in uporabniško kodo ali 2 uporabniški kodi).
  • Med zagonom je treba programirati kodno povezavo?
    • Samo, če želite, da odpiranje deluje samo z 2 kodama.
  • Koliko kod je mogoče programirati?
    • 1 glavna koda in do 9 uporabniških kod.
  • Kakšna je razlika med glavno in uporabniško kodo?
    • Glavna koda: Ta koda je tovarniško nastavljena koda (1-2-3-4-5-6). S to kodo je mogoče dodati ali izbrisati uporabnika, programirati ali deaktivirati časovni zamik.
    • Druga koda ali uporabniška koda: To omogoča drugi osebi dostop do sefa in odpiranje elektronske ključavnice. Uporabnik lahko spremeni samo svojo osebno kodo in ne more izvajati nobenih drugih nastavitev (npr. časovnega zamika). Uporabniška koda ob dostavi ni aktivirana.
  • Med zagonom mora biti aktivirana uporabniška koda?
    • Samo, če želite odpreti z drugo kodo. To je priporočljivo, če mora imeti več oseb dostop do vsebine trezorja.
  • Sef je bil dobavljen nov, zvočni signali ob pritisku na gumb so prisotni in se oglasi signal za pravilno kodo, vendar vrtljivega ročaja ni mogoče obrniti v položaj “odprto”.
    • Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju.
    • Tovarniško nameščena baterija nima dovolj moči za odpiranje.
    • Preverite, ali je ročaj sornika popolnoma v “zaklenjenem” položaju; po potrebi ga zavrtite v nasprotni smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi.
    • V navodilih za uporabo boste pod “Napajanje v sili/odpiranje z zunanjo baterijo” našli, kako poteka odpiranje z zunanjim napajalnikom.
    • Zamenjajte staro vstavljeno baterijo z novo, visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Po pritisku na tipko “ON” se oglasi pet zvočnih signalov in zasveti rdeča LED.
    • To je opozorilo »prazna baterija«.
    • Vstavljeno staro baterijo je treba čim prej zamenjati z novo, visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Po vnosu kode in pritisku na tipko “ENTER” se oglasi daljši zvočni signal, rdeča LED dioda utripa in trezorja ni mogoče odpreti.
    • To je signal za nedostopno (nepravilno) kodo.
    • Vnesite avtorizirano (pravilno) kodo.
    • Če shranjena (avtorizirana) koda ni znana, mora sef na silo odpreti tehnik (servisni partner).
  • Ob pritisku na gumb se oglasi zvočni signal, oglasi se signal za pravilno kodo, vendar vrtljivega ročaja ni mogoče obrniti v položaj “odprto”.
    • Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju.
    • Baterija nima dovolj energije za odpiranje.
    • Preverite, ali je ročaj sornika popolnoma v “zaklenjenem” položaju, po potrebi ga zavrtite v nasprotni smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi.
    • V navodilih za uporabo pod “Odpiranje v sili” boste našli navodila za odpiranje z uporabo zunanjega napajanja. Potrebujete visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
    • Prepričajte se, da je kontakt baterije za odpiranje v sili prisoten, dokler se elektronska ključavnica popolnoma ne odpre.
    • Zamenjajte staro vstavljeno baterijo z novo, visokokakovostno 9-voltno baterijo (VARTA Longlife Power).
  • Kako je baterija pravilno priključena (polariteta) na kontakte tipkovnice za odpiranje v sili? 
    • Dva kontakta na tipkovnici sta označena z +/-. Enake oznake +/- boste našli tudi na kontaktih baterije.
  • Odpiranje poteka preko zunanjega napajanja (nova visokokakovostna baterija VARTA Longlife Power), zvenijo signali za pravilno kodo, vendar trezorja ni mogoče odkleniti.
    • Baterija je morda prešibka za odpiranje
    • Morda ni dober stik s kontakti za odpiranje baterije v sili
      Zapah ni povsem v “zaklenjenem” položaju
    • Preizkusite odpiranje v sili z novo visokokakovostno baterijo (VARTA Longlife Power)
    • Prepričajte se, da je dober stik med obema kontaktoma na tipkovnici in kontakti baterije ter da je ta stik ohranjen, dokler se elektronska ključavnica popolnoma ne odpre.
    • Preverite, ali je ročaj sornika popolnoma v “zaklenjenem” položaju, po potrebi ga zavrtite v nasprotni smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi
  • Ali ima ta EL funkcijo odčitavanja?
    • Ne, pri tej elektronski ključavnici ni funkcije odčitavanja. Če želite to funkcijo, bi morali izbrati drugo elektronsko ključavnico ali sef.

Combi B90

Nekaj ​​pomembnih informacij o tem :

  • NAPAJANJE
    • 2 kos 1,5 Volt baterije AA, Micro LR03, priporočamo VARTA Longlife Power
  • SIGNAL
    • Dvojni zvočni signal in 2 x zelena LED – Vnesena je pravilna koda
    • Trojni zvočni signal in 3 x rdeča LED – pomeni sporočilo o napaki (npr. vnesena je bila napačna koda)
    • Po pritisku na tipko “I” rdeča LED dioda zasveti 10-krat – opozorilo o prazni bateriji/prikaz prenizke napetosti
    • Rdeča LED redno utripa vsakih 5 sekund – aktiven je čas zaklepanja ali zakasnitev odpiranja
    • Dokler elektronska ključavnica ni v pogonu, jo je možno odpreti s kodo monterja (glej navodila za uporabo). Koda namestitvenega programa je samo za namene sestavljanja in ne za trajno uporabo.
  • Kaj je revizijski ključ?
    • Obseg dobave vključuje 1 kos dvobitnega ključa, to je revizijski ali zasilni ključ. S tem ključem lahko elektronsko ključavnico odprete neodvisno od elektronike (glejte navodila za uporabo).
  • Če revizijskega ključa ni več mogoče najti, lahko pri Rottner Tresorju naročite nov revizijski ključ?
    • NE, žal ne. Iz varnostnih razlogov je mogoče revizijske ključe izdelati samo ob predložitvi delujočega originalnega ključa.
    • Če je elektronsko ključavnico še vedno mogoče odpreti s kodami, je treba elektronsko ključavnico poslati čim prej, da se lahko namesti nova ključavnica in je ponovno na voljo revizijski ali ključ za odpiranje v sili.
    • Če elektronsko odpiranje ni mogoče, ker koda ni več znana in ključ za pregled ali zasilno odpiranje ni več na voljo, je treba trezor odpreti na silo.
    • Če želite to narediti, se obrnite na enega od naših servisnih partnerjev.
  • Na zaklepne vijake nanesite nekaj kapljic olja (WD40).
  • Če ni izboljšav, naj tehnik/serviser pregleda sef in opravi servis.
  • Preverite, ali je ključavnica (pri različicah Samoa, Toscana, Monaco, Winchester in Dakota z elektronsko ključavnico) odstranjena.
  • Odprite vrata trezorja (kot odpiranja 90°) in nato poskusite zakleniti odprta vrata. Če je zaklepanje možno pri odprtih vratih, se eden od zaklepnih zapahov ne more popolnoma iztegniti v položaj “zaklenjeno”.
  • Preverite, ali so na spodnji strani okvirja sefa sledi brušenja – če so, potem vrata “visijo” in jih je treba prilagoditi.
  • Če so sledi brušenja ob strani, pod ali nad zaklepnim zatičem, je treba zaklepni mehanizem nastaviti.

Lahko se zgodi, da eden ali vsi zaklepni zapahi niso popolnoma v položaju “odprto” in preprečujejo, da bi se vrata odprla.

  • Preverite, ali je vrtljivi ročaj popolnoma v “odprtem” položaju – zavrtite ga v smeri urinega kazalca, dokler se ne ustavi.
  • Nastavite zapah v položaj “odprto” in poskusite vstaviti trak papirja med okvir in vrata. Če se papirni trak zatakne v enem položaju, se zaklepni vijak ni umaknil. Če je mogoče, sef obrnite na nasprotno stran in ga nato poskusite odpreti. Če nič ne pomaga, boste morali poklicati serviserja.
  • Vijaki so morda zataknjeni – lahko uporabite “ustrezno silo”, da poskusite obrniti vrtljivi ročaj v položaj “odprto”. Če vaša moč ni dovolj, poiščite pomoč serviserja.
  • Morda bo šlo, če z gumijastim kladivom (prav tako primerno silo) udarite po vratnem krilu med tipkovnico in vrtljivim ročajem.
  • Pri elektronski ključavnici je lahko zaklepni ušes pod obremenitvijo. Vrtljivi ročaj postavite v položaj »Zaklenjeno« in ga držite, medtem ko vnašate kodo in poskušate odpreti.
  • Iz varnostnih razlogov bodo dodatni ključi izdani le ob predložitvi delujočega originalnega ključa.
  • Če ključa ni več, je treba cilindrično ključavnico izvrtati in namestiti novo cilindrično ključavnico.

Plačilo

Pri Prosigma plus d.o.o. so možni naslednji načini plačila:

  • plačilo z bančnim nakazilom,
  • nakup na račun,
  • plačilo preko načinov omogočenih na spletni strani.

Montaža in sidranje

Rottner Tresor priporoča varno sidranje vseh varnostnih izdelkov pod 1000 kg. Zakaj?

Kajti sicer vlomilec niti ne poskuša vlomiti v sef, ampak “lahkega” preprosto odpelje stran. Zavarovanje v takem primeru škode ne bo plačalo.

Odvisno od vrste izdelka lahko sef zasidrate v steno in/ali tla, ustrezen pritrdilni material je običajno priložen.

Pomembno!

Preverite stanje tal in sten. Sef mora biti zasidran v trdno komponento – idealno beton (ne sidrajte v les, mavčne plošče itd.) in če ste v dvomih, se posvetujte s strokovnjakom).

Prepričajte se tudi, da pod sefom ni niti talnega gretja niti drugih pomembnih kablov (elektrika, voda itd.) in odstranite letve, da lahko sef montirate poravnano s steno.

Za zidni sef veljajo določeni predpisi o vgradnji, informacije o tem so vključene ali jih najdete tudi na spletni strani.

  • Priloženi sidrni/pritrdilni material je namenjen za trdne komponente (beton), vendar ne deluje z drugimi komponentami (opeka itd.). Pri nakupu sefa je najbolje, da se sami posvetujete, kakšne možnosti sidranja imate in ali je material, ki je v dobavi, primeren za vaš dizajn.
  • Če je sidrni material prekratek zaradi talne pritrditve – estriha/polnila itd.: S seboj vzemite priloženi pritrdilni material kot vzorec in pojdite v najbližjo trgovino s strojno opremo/trgovino s strojno opremo. Tam dobite sidrni material prave dolžine (vijak, sidro za težka bremena).
  • Če sidranje v trdno komponento ni možno, se OBVEZNO posvetujte s svojo zavarovalnico! To je celo obvezno!
  • Lepljenje je lahko alternativa sidranju, vendar to ni skladno s proizvajalčevimi navodili.

Veliko varnih modelov je zasnovanih za sidranje v zadnjo steno, ker je zadnja stena sefa tovarniško vnaprej izvrtana. To vodilno luknjo lahko izvrtate in sef lahko zasidrate na zadnjo steno. Pri trezorjih, ki so predvrtani v zadnji steni (Atlas, Galaxy, Imperial, …) in imajo testirano protipožarno zaščito (30 minut), se protipožarna zaščita ohrani. Trezorji z višjo protipožarno zaščito (LFS60P, LFS120P in vsi modeli s protipožarno zaščito za nosilce podatkov) niso primerni za sidranje v zadnjo steno, če izvrtamo luknjo, trezor izgubi preverjeno protipožarno zaščito!

Navodila za uporabo so vključena pri dobavi.

  • Vsakemu trezorju je priloženo navodilo za uporabo, seveda pa ga lahko založite in ravno takrat ga potrebujete.
  • Na naslednji povezavi lahko poiščete svoj sef in prenesete ustrezna navodila za uporabo.

Posebna oprema

Rottner Tresor se trudi izpolniti tudi želje, ki so izven norme. Pomembno nam je, da vedno najdemo optimalno rešitev za stranko. Povejte nam svoje želje in videli bomo, kaj se da narediti.

Velikost trezorjev

Da bi najbolje odgovorili na to vprašanje, morate razmisliti, kaj naj bo shranjeno v vašem sefu. Gre le za nekaj dokumentov, ali obstajajo dragocenosti, kot je zbirka kovancev, nakit itd., ali pa želite shraniti precejšnje število map?

NASVETI:

  • Ne izberite svojega sefa premajhnega, saj vemo, da potrebujete več prostora, kot ste predhodno mislili.
  • Trezorji z odstranljivimi ali nastavljivimi policami omogočajo več individualnih možnosti shranjevanja kot sefi, ki nimajo te možnosti ali imajo samo fiksno polico.
  • Pri naših sefih je označeno število map, tako da takoj veste, kaj lahko shranite.

Nega trezorja

V bistvu vaš sef skoraj ne potrebuje nege, saj ni izpostavljen vremenskim vplivom in se nahaja znotraj vašega doma/pisarne itd. Ne škodi pa, če ga občasno obrišete z mehko, vlažno krpo, da odstranite bakterije (sef lahko odpira več uporabnikov) in predvsem prah/umazanijo. Za čiščenje ne uporabljajte ščetk za praskanje ali jeklene volne, saj puščajo grde sledi.

Vaš sef se lahko opraska. Če se vam zdi to moteče, ga boste morda lahko popravili s pisalom na dotik.

Če vrata trezorja škripajo ali jih je težko premikati, lahko tečaje in tečaje vrat spet gladko premikate z nekaj kapljicami mazalnega olja/masti. Nanesite malo olja in obrišite odvečno maščobo s krpo.

Pozor: nikoli ne nanašajte olja ali razpršil na/v dvojne ključavnice!